ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

Mulet å grått idag :/

HEJ

Ja idag har det inte direkt varit det bästa av väder. Lite blåsigt, mulet å grått. Men en liten stund där på dagen tittade solen fram iaf :) Men man inte säga att det är kallt ute iaf, varmt hela tiden trots att de e mulet. Kankse fuktigt luft å så med så man svettas ju som en gris ändå känns det som. Spec här uppe på rummet e de alltid jättevarmt, så måste öppna fönsterna :P



Annars idag har det bara blivit en latdag, tog Ollie till skolan å sen har jag bara legat hemma å kollat på film :) såg på The mysterious case of benjamin button å sedan på 17 again. Båda två var väldigt bra :) Sen slängde jag på några tvättmaskiner. Kört 3 idag allt som allt :P Annars än det så har jag hämtat Ollie från skolan, sedan lekt med honom ett bra tag, Han har en lek som han älskar att leka å det är att han antingen är en liten pojke eller kanin och att jag är en elak häxa, som fångar honom å låser in honom å göder honom för att sedan kunna äta honom. haha, jo jag vet låter lite som hans å greta det där :P Men de elite skoj de, fast man blir rätt så slut eftersom han "rymmer" väldigt ofta å man måste jaga efter honom :)

Efter denna lek så fixade man iordning lite mat, blev hamburgare med lite pommes :) Men fan vilken chock man fick idag vid maten alltså. Jag stod vid diskbänken å lag upp mat åt mig själv, hade redan gett Ollie sin mat. Men då hör jag någe från bordet å där sitter Ollie å har satt en stor bit hamburgare i halsen. Snacka om vad jag blev rädd. Klappade han på ryggen en hel del och sedan fick han ut sig det. men fan alltså det var inte kul. Tänk om han hade kvävts eller någe. Tänk om han inte hade fått ur sig det. Usch vill man inte helst ens tänka på...

Just nu sitter jag uppe på mitt rum å gör inge spec. Bara tar det lugnt efter arbetsdagen :) Imorn ska man till Leicester (uttalas lester) Square med alexandra :) Ska bli skoj se vad man kan hitta på där :)


Livet e underbart :)

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: