ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

Midsommar :)

HEJ

Ja idag är det la då midsommarafton. Inte för att jag än märkt av detta. Men det kan ju vara då jag är i London. Imorn blir det iaf ett stort firande i Hyde park där ca 500 andra svenskar kommer att fira sin midsommar :)

Idag kommer knäppgöken hit till mig :) kan inte bärga mig ska bli så kul. Se om jag kan hitta honom på heathrow sen bara :P haha. Han kommer ca kvart i 9 min tid hit, alltså engelsk tid :) Ska bli skönt med en helg med bara han och jag. Ska ta å visa runt honom här i London, han har ju aldrig varit här förr. Så blir til en hel del ställen :) Men först å främst Hyde park på lördagen då vi ska fira midsommar :)

 
Ja å knäppgöken :P


Livet e underbart med dig i de :)

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: