ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

Måndag :) Lugn dag i Richmond park innan jobbet :)

HEJ

På måndagen innan jag skulle jobba begav sig Robin (aka knäppgöken) å jag oss till Richmond Park :) Det är jättefint där å finns mkt att titta på. Robin hittade tom Papegojor när han gick där å lunka för sig sj medans jag jobbade mina timmar för dagen :)


Vi åt lite lunch ;)


Tog några foton på en ekorre :D


Sedan gick jag å jobbade, å knäppgöken begav sig ut på egna äventyr. Efter jobbet mötte jag upp honom i Hyde Park Corner, sedan åkte vi till Hammersmith å åt på Subway :) Efter det tog vi tuben hem, där Robin var tvungen att slicka lite på stolparna ;) haha :P


Det var den sista dagen vi hittade på någonting. För idag, tisdag, åkte han hem med flyget :/ det var svårt att skiljas från honom. Ville bara vara kvar hos honom, eller att han skulle stanna kvar. Kom några tårar både från han å från mig. Men inte långt tills vi ses igen :) Som tur e, längtar redan :) Min lilla knäppgök, hade en helt underbar tid med dig här :) kom gärna tillbaka snart ;) :P


Livet e underbart, spec när du var här :)

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: