ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

Igår på Richmond park :)


Soligt va det :) Helt underbart, blev lite solbränd faktiskt :P


Läskig anka ser ut som han kollar rakt på mig, undrar la vad jag håller på med :P


Svan :) Fin, fin svan :)


Hjortarna tar det lugnt :) De e fina de å man kan typ gå på en meters avstånd till dem, de blir inte rädda, de stångar inte ihjäl en utan jag tror att de har blivit ganska folkvana de där sakerna :;)


Å vilka gulliga svanungar, en håller på att dränka sig själv :) Haha, söta :)


De va de bilderna jag hade, råkade radera alla från kameran innan jag hade lagt in dem på datan. Som tur hade jag skickat några till brorsan som kunde skicka tillbaka dem till moi :) Haha :)


Livet e underbart :)

See ya! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: