ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

hm... what to do?

HEJ

Ja idag hade man då planerna uppgjorda, skulle till battersea park och kolla på "mars sports day" med pappas sambos brorsdotter som bor här i Londonområdet. Men hon blev sjuk, magsjuka eller matförgiftning eller nått. Så det blev inte av vilket e lite tråkigt, men ingenting hon kan hjälpa.



Så vad ska jag hitta på nu då? Nja, jag har ingen anning, tat lugnt en stund å sedan bege mig ut lite hade jag tänkt mig. Kanske till richmond park och vandra där ett tag :) jag vet inte jag.. Får la se.

Det är iaf fint väder här å det är soligt och varmt :) Helt underbart, för jag tror att i Sverige så är det inte lika skönt :P haha, fick ni :) Nä men det är skönt när det är fint väder, man kan göra mer saker då.



Orkidén som står på mitt rum :) Vacker


Alltså det går flygplan hela tiden här utanför, man hör dem varje min typ. Är ju flyg som ska landa på heathrow som drar förbi här ju, så man har ju sett en del av dem :P Undra om mitt också gick över här? :)


Flygplan :)

Livet e underbart, vill ha dig här <3

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: