ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

Harry Potter fan med raka tår :P

HEJ

Haha, idag när jag satt vid busshållsplatsen började en gammal tant prata med mig. Hon sa att jag hade väldigt fina fötter (då jag gick i flippflopp kunde man se dem) å hon undrade om jag använde mycket högklackat. Hon undrade det därför att om man gör det får man tydligen lite snea tår :P haha, hon pratade att hon sj hade använt mycket högklackat å att hennes fötter därför inte var så raka :P haha :) härlig tant det där.

Annars idag så har man varit på en harry potter buss. När Alex å jag var på Leicester square så såg vi en stor buss med harry potter. Vi gick fram å frågade va det var för någe, å de sa att de va lite promotion inför den nya harry potter filmen som kommer gå på bio snart :) Hon som stod där frågade om vi var harry potter fans, å vi bara "Ja" :) haha, så att även då det bara egentligen va för de som hade biljetter, fick vi komma in, det var dessutom inte så mkt folk där då. Så det gjorde saken lättare. Inne i bussen va det en massa folk utklädda i kostymer som de har i harry potter, vi fick prova spela lite harry potter xbox spel, kolla på kläder som va med i filmen. Sedan tog det ett kort på en som man fick alldeles gratis. Sedan kunde man också vinna en statist roll i harry potter den sista filmen å då skulle man spela in då man sa en av formlerna i harry potter filmerna, å alexandra å jag bestämde oss för "expelliamus". Haha :) se hur de går då ;)












Ja annars så gick man runt där vid Leicester Square, lite gatumusikanter typ. Var en typ några stycken som stod å spelade på fioler å såna instrument, de var skitduktiga. Verkligen underhållande också för man såg verkligen på dem att de älskade det de gjorde. De sålde också cd skivor, å det var många som köpte, vilket var ju alltid kul för dem. Alex å jag höll både med om att de verkligen var otroligt duktiga å det var kul att titta på dem :)



Sedan satte vi oss ner som vid ett torg för att kolla på en underhållare som uppträde där :) Han var skitkul :) Haha, blev mindre å mindre kläder dock. Han kunde verkligen underhålla, han kanske nte var jätteduktigt på sina trick. Visst var han duktig, men det kunde ha varit bättre. Men man skrattade iaf nästan konstant :) 



 




Så här såg det ut lite allmänt på Leicester :)








Livet e underbart, å imorn kommer knäppgöken till mig <3 :)

See ya!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: