ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

Den bästa dagen hittills :)

HEJ

Som ni nog alla vet som läser här (ja jag menar du den enda som sitter där bakom skärmen å läser) så e ja i London som aupair för ett år. Kom hit i söndags å idag är det torsdag, alltså har jag varit här i 5 dagar. Trots detta känns det som att det har gått en evighet sen jag kom hit. har haft det riktigt skoj hittills å jag trivs jättebra :)

Idag har det blivit en vandrar dag. Jag vaknade kl halv 7, duschade, klädde på mig och sedan gick jag ner till familjen. Åt frukost, sedan åkte elly å josh iväg till "nurchery" typ dagis aktigt. Efter detta tog jag med Ollie till skolan, å sedan gick jag hem. Efter detta så satte jag igång en tvättmaskin å fixade lite här hemma. Men efter detta blev det gå av. Först gick jag till Shene sport centre, för att kolla om man kankse skulle gå på någon sportsak typ :P Jag hade först bara planerat att gå dit å tillbaka, vilket skulle ungefär tagit 25-30 min. Men brevid där så fanns det typ en liten park där jag bara kände att jag var tvungen att gå in i :) gick runt där ett tag å tog några foton å sen tänkte jag för mig själv.. kankse ska gå till richmond park å? haha, så jag gjorde de, å utan att använda karta :) försöker nämligen lära mig att komma ihåg saker, å va de ligger åt vilket håll å så. Men jag hittade dit iaf :) Å gud va det var vackert där i parken :) Gick runt där eller runt å runt, jag gick en liten bit, den där parken e så himla stor. Men ändå jag försökte iaf att hitta vägen hem genom parken, vilket gick sådär :P haha, nä men jag kom ut iaf men de va en bit hem då, men inte så jättelångt, å då var jag iaf glad att jag hade en karta ;) Så allt som allt va jag ute å vandrade i 2 timmar, sedan gick jag ner på stan å fyllde på min eng mob, å kollade runt lite i affärer, gick iaf in på en "charity shop" å köpte lite saker, de va fina, en sak köpte jag till Robin, så jag vill int att han ska veta va de e utifall han läser detta :D 

Men iaf så här ser richmond park ut:

 

Det fanns en liten damm :) .... Med ankor typ säger vi :P



Sedan fanns det även rådjur :)




Lite fina träd :)



Det var iaf en jätte bra dag :)
Så skönt så :)



Livet e underbart :)

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: