ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

Cykeltur i Richmond park :)

HEJ

De va så underbart skönt att ta en cykeltur nu på kvällen i Richmond park :) Solen var fortfarande uppe å det var helmysigt :) Åkte ut efter kl 7 då jag slutade och kom hem klockan 9 ungefär, så var allstå ute i ca 2 h varav jag cyklade runt ca 1 h, tog kort i en ½ h och satt och läste min bok i en ½ h :) haha

Jag var in på nya territorium idag när jag cyklade, på ställen jag aldrig hade varit förr. Men jag bara cyklade på se va jag hamnade :) Tex så jag hamnade vid 2 stora sjöar i mitten av parken å det var så vackert ute ikväll :) Usch så skönt de va :)

Men nu sitter jag här vid datan igen och har laddat in alla bilder som jag tog nu på kvällen :) Det ser så mysigt ut :)


Cykeln som jag cyklade runt på :)


Solen lyste den :)


Coolt träd där i mitten ;)


Solen smälter in bland molnen :)


Stora vidder har richmond park :)


White lodge e detta, den ligger mitt i parken :) Å när jag gick förbi så kom det högljudd rockmusik ut i från huset :P


När jag kom ner och såg dammen i mitten av richmond park för första gången :) Underbar syn :)


Lite mer av den dammen :)


I dammen fanns det också svanar med sina ungar :) De va så gulliga :)


Svanungarna doppade huvuderna i vattnet samtidigt :) Såg så jävla kul ut ;)


Sen va det upp med rumpan i luften :P


Så otroligt fint det var där vid sjöarna alltså :)


Väldigt fint, med solen i hörnet där ;)


En sjö på vardera sida :P


Det ser så coolt ut när man verkligen ser solstrålarna lysa ner till marken :)


Så jävla coolt de var att se, såg ännu finare ut i verkligeheten :)


Å det var den sista bilden jag tänker lägga upp av de många korten jag tog :) Detta ska jag verkligen göra igen, det var underbart att cykla där och knappt jobbigt alls :)


Livet e underbart, spec när man har en underbar park precis i närheten :)

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: