ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

Älskar solen å alla charity shops här i East Sheen :)

HEJ

Idag sov man till kl 11 pratade med knäppgöken till halv 1 å sen duschade man å drog ut i solen :) Idag har det verkligen varit underbart väder :) Solen har skinit å man har nog blivit lite brunare iaf :) Men det är nästan så att det är för varmt idag, man kunde knappt ligga i solen direkt så varmt var det. Det har tom varit så varmt att det just nu halvt åskar lite just nu :P




Men det jag har gjort denna underbara lördag är att jag först gick ner till "tesco" en mataffär här i Sheen å köpte sushi, sedan cyklade jag iväg till Richmond park och satte mig där och åt sushin bredvis den lilla dammen som ligger närmast. Efter att jag hade tryckt i mig denna måltid väntade jag ett litet tag och bara njöt av dagen, sedan cyklade jag vidare in i parken :) Cyklade in till de två stora dammarna i mitten av parken igen å lag mig i solen en stund bara :) Men usch så varmt de va :P


På det inringade området va jag idag :)

Efter att jag hade cyklat runt å varit i parken ett bra tag så cyklade jag ner till East Sheen centrum å köpte först en isglass sen gick jag runt i alla charity shops som finns på gatan :) De har en massa kul saker tycker ja, å dessutom är det ju för en bra sak :) Blev att jag köpte ett fint litet glas å sedan en snygg tröja/linne :) Men det var kul att bara strosa runt lite :)


Cykeln :) 


Fint vid dammarna :)


Vattnet såg härligt ut :)


En liten anka :)


Det var väldigt soligt, lag tröjarmen över ansiktet :)

Det var min lördag det, å den har varit så skön :) Ikväll ska man sitta barnvakt så då blir det inte så mkt gjort :P haha


Livet e underbart, spec när solen lyser :)

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: