ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

Packat och klart.. nästan :)

HEJ

Idag har packat mina väskor och försökt att få ner allt :P För nu e de inte lång tid innan jag åker hem igen :) Men kruxet e då att jag inte har någon våg, ska verkligen fråga idag om de har någon, har kollat igenom huset men inte hittat någon, men ska fråga för om de har å lär de ju veta var de har den :P Så jag kan ju inte väga väskorna, den stora får ju inte överstiga 20 kg, vilket jag i nuläget har en ond aning av att den ev gör.. Å mitt handbagage får int väga mer än 8 kg :/ hm? får se hur det blir, man kan ju hoppas på ett mirakel som gör att väskorna inte väger mer än så :P Men det märks.. man kan ju hoppas att de inte är för kinkiga dock :) Håll tummarna ;)


Väskan e packad, hoppas nu bara på att den väger under/eller 20 kg :)


FÖRE / EFTER


Nu e de int så mkt grejer här längre, bara lite småsaker :)


Å de ända man typ har kvar som inte e nedpackat, e datan, kameran och twilight boken :)

Men vad ska man göra med resten av dagen då? Hm? Nja idag tror jag att det blir att ha en "ta det lugnt dag" :) Titta på lite filmer och sånt. Vila ut. Imorn vet jag inte om de blir någe jobb eller inte, kanske..?? Annras blir det nog att jag städar lite och fixar, å på tisdag tror jag att det blir städning och dammsugning av hela slanten om det inte å blir på måndagen. Vi får se hur de blir :) Men idag nu efter allt detta bidde de lung och ro. Vilket de har blivit mkt av den senaste tiden :P Haha, måste ju ladda batterierna tills man kommer hem ju. Blir ju att söka jobb å allt annat sånt då ju :P


Livet e underbart, och nu är det inte långt kvar :)

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: