ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

Mån & Tis :)

HEJ

Ja idag är det då tisdag och två av veckans dagar har flytit förbi. Igår var det relativt fint väder och idag var det relativt fint väder med lite regnskvättar någon gång där emellan :) Men det är fortfarande varmt, så nu e de bara att ha fönstrerna öppna 24/7 :P Annars håller man på att dö.

Igår jobbade jag åter på charity shoppen och jag fick lära mig att sortera kläder och fixa lite annat skit :) Som sagt jobbar där mån och onsdagar varje vecka nu. Ja iaf tills jag "tar semester" :P De e ju jättesnart som jag ska åka först till Schweiz (davos) i en vecka och sedan tillbaka till Sverige i en veckan :D Den 1-9 aug bidde de schweiz och sedan 10-16 aug bidde de Sverige :) Längtar till båda ställernba jag, men nog nästan mest hem till Sverige. Ska bli kul att se lite personer igen :)



Men på charity shoppen igår gjorde jag iaf ett eller nja 2 klipp :) Ni vet vi som jobbar där får lite förmåner när det gäller att köpa saker där, detta då vi är voluntärer och vi jobbar gratis. Så jag fick OC säsong 1 och ett par helt nya ecco skor för 6 pund :D haha, de e inte dåligt tycker ja, 6 pund är ungefär 78 kr :)



Så nu håller jag på att kolla på OC för fullt :P

Annars idag har jag inte gjort någe spec, bara tagit det lugnt och som sagt kollat på OC :) Har pratat lite med knäppgöken som åker till Skottland i en veckan ca imorn. Vilket innebär att vi förmodligen inte kommer att kunna prata på en vecka. Vilken nog kan vara ganska bra på ett sätt :) Man hinner ju sakna honom lite då ju :) Visst de e trevligt att prata med honom å så :) Såklart :) <3

Det var så sött idag med den yngsta ungen i familjen, jag satt barnvakt på förmiddagen och vi lekte med Power rangers (vilket e ett barnprogram som e väldigt populärt bland ungarna här i england tror ja, å det finns såklart leksaksfigurer man kan köpa då :P), å vi lekte med dinosaurier och med hans anka och så spelade vi fotboll :) Men efter att vi hade gjort de ville han leka med mig hela tiden :) det var så sött. Spec nu på kvällen så ville han leka dinosaurier hela tiden, men jag kunde ju intedå jag hade annat jag skulle fixa med. Men han ville inte leka med någon anna än ja, inte ens mamman dög :) hehe :P Å sen nu på kvällen så kom han fram till mig å sa att han ville gosa med mig, han e bara så härlig, han ville att jag skulle sitta å titta på TV med mig å allt. Det är sånt här man lever för ibland alltså :) De e så kul å de e i sånna stunder man verkligen vill vara här :)



Livet e underbart spec när ungarna e underbara :)

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: