ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

I Hampton court :)

HEJ

Nu på kvällen idag efter att man hade slutat jobba efter 6, efter 2 h arbete, så cyklade jag till hampton court, där jag träffade margareta (pappas sambo) och åt middag på zizzi med henne :) Mumsigt :)

Cykel resan gick genom hela richmond park och sedan vidare en ganska bra bit innan jag slutligen kom dit jag skulle, hela cyklenresan allt som allt gick på ca 1 h :) Så idag har man ju gjort lite nytta :)

Men de bidde ingen cykel hem dessvärre då parken stänger portarna vid kvart i 9 på kvällarna, å jag kunde inte ta mig igenom där hem. Så de bidde att man ställde cyklen hos margareta (som för tillfället e här i london och tar en sykurs) och tog tillslut 3 bussar för att ta mig hem :P Å de allt som allt tog ca 1½ h :P Men hem kom man å ett tag där visste jag fan int om jag var på rätt spår då jag aldrig riktigt åkt där förr :P Men de bidde rätt, tur att busschaffisarna i denna stad är väldigt trevliga och snälla och visar vart man ska gå av om man e osäker :) Helt underbara :)

På zizzi blev de iaf pizza och sedan pannakotta till efterrätt, så just nu känner man sig totalt proppmätt och inser att de var nog en bra ide at lämna cykeln och åka buss hem då man definitivt hade fått håll på cyklen :P Men imorn blir det att hämta den igen ska dit vid 1 då margareta har lunch och ska ge mig cyklen tillbaka. Å sen bidde de en timmes hemfärd igen :) Men tror de går lite snabbare då faktiskt, för de va en jävla massa uppförsbackar kan jag ju säga idag när jag skulle dit jag skulle :P haha, så imorn bidde de en del nedförsbackar då ist :)


Åkte över themsen på väg dit, på vänster sidan av den här bilden va vi typ å åt, men de stället syns int i bild :)


Hemma äntligen på sin gata igen :) Där ni kan se bussen gick jag av å därifrån e de inte långt alls hem :)

Imorn e de torsdag å jag jobbar 3-7. Sen e de fredag å 11 h jobb sen ledig i helgen, sen måndagen jobb å tisdagen lite å sen åker man hem :) Yeii :)


Livet e underbart, spec med långa cykelturer och god mat :)
Tack margareta på för maten, den va god :)

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: