ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

Hemlängtan!

HEJ

Nu känner ja att jag bara vill hem alltså. Har en pirrande känsla i magen som säger mig att jag bara vill iväg :) Idag var den sista dagen i charity shopen, lite tråkigt för alla tanter å agnes som e föreståndare där e underbara :) Alla önskade mig lycka till och jag fick tom agnes mailadress så att jag skulle maila henne när jag kom hem så att hon visste att jag var hemma ordentlig å så, å om man tex behövde någon som skulle annonsera om jobb åt mig i england å så :) Hon e jättetrevlig agnes och hon e så avslappnad och inte uptight som de flesta personerna i detta området kan vara. Richmond som man kan höra på namnet har en del rika invänare :P Tex familjen jag e hos :P

Får se vad jag hittar på mer idag, förutom att planera allt å se till att jag kan få med mig allt hem. Måste verkligen fråga familjen om de har någon våg någonstanns, måste ju kunna väga väskan :P Får ju bara väga 20 kg :) Men som tur e sa margareta att hon kunde ta med sig lite saker hem åt mig när hon ändå var här :) Vilket e ganska tur :) Annars tror jag int att jag skulle lyckas få med mig allt...Hade ju nästan på pricken med mig 20 kg när jag åkte hit å de mesta (nästan allt) ska man ha med sig tillbaka ju, dessutom har man köpt en massa nya grejer ju :/

Men som sagt hemlängtan e stor och jag sitter typ å räknar timmar :P E ledig i helgen iaf och då går nog tiden ganska fort, å sen e de jobb mån å ev tisdag morgon, men sedan e de hemfärd :) Yeeiii :D Blir nog en del packning att göra i helgen och sen att städa ur rummet. E nog ganska behövligt. Men idag är det onsdag och fortfarande ganska lång tid tills jag kommer hem :/ Usch varför kunde de inte typ vara fredag idag. Inte för att jag längtar till fredagen direkt, ska jobba i 11 h då :P Å me ungar som verkar ha någonting emot mig. Eller nja iaf en unge som har någe emot mig och som inte lyssnar på mig. Får se hur det går... Ska bli väldigt skönt att slippa allt iaf :) Å komma hem till folk som lyssnar på mig och som gillar mig :)

'


Vill hem :)


Livet e underbart, men nu vill jag bara hem :)

See ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: