ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

Fint väder idag igen så kunde inte undvika poolen :)

HEJ

Igår va jag bara tråkig och gjorde inte så mkt. Mest latade mig bara och tog det lugnt här hemma. Kolla på någon film och fixade lite. Men såklart blev det lite Richmond Park på kvällen efter att jag hade slutet. Tror det har blivit en vana och lite av ett avslappnande moment efter en jobbdag :) Så skönt såå :)

Idag har jag därimot inte bara latat mig :P Efter att jag hade droppat av ungen i skolan gick jag hem och packade väskan med badkläder och drog till Poolen i old deer park i Richmond igen :) Helt underbart väder och underbart i poolen, svalkade skönt :) Jag simmade runt i ca 1 ½ h totalt och lika länge låg jag och läste typ och sola, så nu har man ju lyckats blivit lite brun iaf :P haha, men idag användes lite mer solfaktor så man blev ju int röd å stekt iaf :P Men som sagt så var jag vid poolen ca 3 h och sen gick jag runt och kollade lite i Richmond och köpte körsbär, skitbilliga och jättegoda :) Kostade ca 20 spänn för ett halvt kg :) Så det var mumsigt ;)




En liten del av Richmonds gator :)

Sen nu på kvällen såklart Richmond Park :) Jag har bestämt att om jag inte sitter barnvakt eller har någe annat för mig efter att jag har slutat vid 7 så ska jag åka dit en stund. Brukar bli till ca 8-halv 9 beroende på om jag cyklar runt eller sitter å läser bara :)


Livet e underbart, men saknar dig min knäppgök tur att vi typ pratar varje dag <3

See ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: