ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

Familjen här

HEJ

Tänkte att jag skulle ta och berätta lite om familjen som jag bor hos här:

Pappan jobbar som marknadsföringschef på BBC och han är så inte hemma så mkt på vardagarna. Han åker tidigt på morgonen och kommer hem sen på kvällen, ibland t.o.m. vid kl 9-10 tiden. Så ibland kan det bli väldigt sent. Som person verkar han vara lite halvvimsig ibland, å ibland har han ett jävla humör när saker inte är som han vill att de ska vara. Kan vara väldigt irriterad ibland.

Mamman hon stannar hemma 2 dagar i veckan och jobbar 3 dagar i veckan. Jobbar som rekruterare, vet ej var men iaf som det. Hon skämmer bort sina barn och ger dem typ allt de vill ha. Hon känner sig nog ganska ensam då pappan jobbar mkt, så hon lägger all sin enegi på barnen och oroar sig alldelles för mkt för dem ibland. Jag kan säga en sak till barnen och sen när hon kommer hem säger hon en annan. Hon tror att hon bestämmer över barnen och försöker intala sig själv att hon är bossen i huset, när det i själva verket är barnen som styr saker här. De får allt de pekar på och de har lärt sig att om de skriker eller ber tillräckligt länge så får de va de vill ha.

Äldsta barnet Ollie, ja du vad ska man skriva om honom, han e 6 år gråter hela tiden typ över allt liksom, när han inte får som han vill eller så. Dessutom så lyssnar han inte till vad man säger. Riktigt bortskämd alltså. När jag säger en sak till honom lyssnar han inte alls å han e så jävla mammig så att det inte är sant. Verkar inte som att han kan göra någonting utan henne. Springer också och pratar för sig sj. Inte undra på att han blev mobbad... Sry, men de e sant.

Yngsta barnet, Josh, han e 3 år och han e helt underbar liten kis. Visst han e också bortskämd, men han vill leka och han vill hålla på och han e så söt när han uttalar mitt namn och vill leka dinosaurier och power rangers hela tiden :) Han ger ju mig en chans medan Ollie bara vill ha mamma hela tiden.


Så med detta sagt tror jag att Elly gjorde rätt beslut, för jag känner verkligen att jag vill hem :) Å vad som händer där e la bara att vänta å se på. En sak i taget, som man brukar säga :)


Livet e underbart, å ibland så inser man att man inte passar överallt :)

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: