ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

Den 28:e juli smäller det :)

HEJ

Idag är det den 20:e juli, om 8 dagar far jag hem till Sverige igen :) Det ska bli så skönt, jag verkligen längtar nu även då jag bara varit borta i 2 månader, men de e tillräckligt för mig nu känner jag. Vill börja på ett liv med mina egna villkor och inte anpassa mig efter andra människor. Vill kunna vara fri och egen, göra det jag känner för och inte behöva ta sån stor hänsyn till andra.

Så vad ska jag då hitta på när jag kommer hem. Ja de blir till att söka lite jobb, ska börja redan här tänkte jag om jag kommer igång med det, de e ju så drygt bara ju :P Sedan blir det skolan antingen till våren eller nästa höst beror på om jag hittar något jobb eller inte. Vilket jag verkligen hoppas på. Annars bidde de innebandyn jag kommer att ha som fritidsaktivitet, ser verkligen fram emot innebandyn. De e så kul :) Sen så vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, men de lär ju tiden utvisa. Såklart jag kommer att umgås med vänner familj å pojkvännen (knäppgöken<3) haha, men de e ju ganska självklart i sig. Sankar också våra katter, ska bli så underbart att se dem igen :) Mina små knäppkatter. (ja jag inser att jag kallar allting för någe som börjar på knäpp, som tex knäppgök, knäppkatt m.m. :P men de e som jag e :P)


Smillan & Charlie :)

Så ja, det verkar som att jag har bestämt mig för att då stanna i Sverige när jag väl kommer dit. Pratade också me mamma nu på kvällen och hon stöttar mig till 100 % om jag väljer att stanna hemma. Vilket jag nu kommer att göra förmodligen. De e mina planer. Och de betyder mkt att min familj stöttar mig å att såklart knäppgöken finns där :) Han vill ju inte se någe annat än att få mig hem :) Men jag ser bara fram emot att komma hem å baka tårtor till mammas 50-års fest och bara vara. Fixa å trixa å sånt :) haha. E gladare och känner mig mer bra-pirr-i-magen än på ett tag :) 2 månader räcker verkligen och jag ser de som en bra erfarenhet :)


Livet e underbart, vill hem å baka tårtor nu :)

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: