ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

Beslutångest :)

HEJ

Ja.. hm?... Vad ska man göra sen då?.. Jag kommer nu iaf åka hem till Sverige den 28:e juli och vara hemma en stund iaf en månad. Men vad ska jag göra sen? Ska jag åka tillbaka? Vill jag åka tillbaka till London och prova på en ny familj att vara aupair till?

Just nu har jag beslutsångest, tror nästan att jag bara vill stanna kvar i Sverige. Spela innebandy och umgås med Knäppgöken å vänner å familj. Men på ett sätt vill jag inte riktigt släppa London en. Men jag har bestämmt mig för en sak iaf, om det är möjligt så ska jag gå på lite intervjuer här med familjer se om det finns någon som kan tänkas passa och som jag riktigt klickar med. Men jag kan säga om det inte finns någon sådan så kommer jag att stanna kvar i Sverige, försöka hitta ett jobb och sedan plugga vidare i vår eller höst. Beror på.

Men just vet jag varken in eller ut. Tror iaf att allt detta kommer att resultera i det bästa möjliga :) Men kan inte riktigt bestämma mig än. Får se på måndag, tror allt löser sig på måndag :) Haha, imorn då alltså :)



Livet e underbart, men ibland e de svårt att veta vad man vill :)

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: