ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

Ännu en dag :)

HEJ

Idag är det lördag och ännu en dag har gått förbi, inte många kvar nu. Det är imorn, sen måndag och sedan kommer dagen då man får åka hem :) Ska bli skönt. Imorn måste jag nog börja packa lite. Dessutom måste jag fråga familjen om de har någon typ våg man kan väga väskan på så att man inte packar i alldeles över 20 kg.. vill man ju inte direkt. Har inte sett någon i huset och har spanat runt lite, men kan inte finna någon. Lite konstigt, men de kankse har en undanstoppad någonstanns :) Annars blir de la till att försöka att gissa på ett ungefär :) Vilke jag inte vet kommer funka så bra. Men ska fråga om vågen iaf.

Nå väl, idag har jag iaf inte gjort överflödigt mkt. Har sovit ut ordentligt, blev en tidigt kväll igår också efter den långa arbetsdagen, var så trött. Så jag lyckades att sova till ca 11 å efter det bidde de frulle, snabbkonvers med knäppgöken och sedan dusch och ut en (förmodligen) sista gång till Richmond park :/ De ska bli lite synd att lämna den så där bara. De e en trevlig park :) Å jag gillar att sitta och läsa där som jag gjorde idag i ett par timmar på eftermiddagen :)


De va faktiskt fint väder idag vid den lilla dammen där jag oftast brukar sitta när jag e i parken :)


Å läste då twilight, som jag i nuläget försöker plöja igenom :)

Efter läsningen bidde de hem och äta lite å sen har jag typ inte gjort så mkt mer än att ha pratat lite till me knäppgöken å sedan tagit de allmänt lugnt bara. Ska la sitta barnvakt ikväll tror ja. De e iaf vad de har sagt så får la se, e la bara för dem att komma upp hit när de vill att jag ska vara barnvakt :P Orkar int gå ner och fråga. Det märks liksom. Men de spelar inte så stor roll då de förmodligen lägger barnen i säng innan de går ut, vilket de brukar. Å då e de baar typ att hålla ett öra efter dem liksom, så om de skulle vilja något så finnas man till. Men det brukar bli så att ingenting händer och att de bara sover och att man kan göra det man sj vill :) Så ikväll bidde de nog att bara titta på någon film på datan och ta de lugnt och vila upp sig ordentligt :) Får se om de blir lite städning imorn me, vilket jag kan tänka mig att de kommer att bli. Skönt att kunna göra de när familjen e borta lite :) De e ju oftast på sin Roehampton club på helger å då slipper man dem :P

Nä men annars inte så mkt mer. E bara allmänt trött och vill hem :P


Livet e underbart, spec när man får sova hur länge man vill :)

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: