ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

Nu är det jul igen, igen :P

HEJ

Imorn är det julafton, men för mig känns det som att julen redan är förbi. Detta efter att man firade julen hos mamma i helgen som va och då åt man julmat och hade de trevligt med familjen å det är ju det som julen går ut på tycker ja. Så för mig så är det bara kalle anka som jag ser fram emot imorn :P Men alltid kul att äta lite mer julmat :) Gjorde köttbullar här hos pappa idag å han som är van att göra köttbullar och laga den mesta maten här i huset, ville lägga sig i typ hela tiden :P Men jag fick som jag ville och jag tyckte de blev goda ja :)

Har slagit in mina enda 2 julklappar idag jag :P En till kingen (vår hund) vilket e några ben så att han också ska känna lite julstämning :) Sen e det andra till knäppgöken, men de säger jag inte va de e men ni kan få en smygtitt på det inslagna paketet :P


Fint va :P

Annars idag har man varit hemma hos Jenny lite och hjälp till att fixa lite marsipanbollar :P Usch vad jag föräter mig nu på julgodis under julveckorna :P Inte bra detta. Tur att man har lovat mamma att vara med och ha ett godisfritt år nästa år :) Kan nog vara ganska nyttigt för mig :P Men vi får dock äta mörk choklad (över 60 %) och popkorn, men ingenting annat. Hoppas att jag kan hålla det :) Men när man har hjälp från någon annan som stöttar en brukar saker och ting gå bättre :) Så önska mig lycka till med de.

Nu ska jag upp å äta lite middag ja :)

HEJ DÅ!


Kommentarer
Postat av: MALINHE - FOTOBLOGGEN!

önskar dig en god jul! :D

KRAMAR ÖNSKAR MALINHE |www.malinhee.blogg.se|

2009-12-23 @ 18:52:36
URL: http://malinhee.blogg.se/
Postat av: Emmelist

tack för ditt bidrag i tävlingen :D



vinnaren publiceras runt halv ett inatt.



lycka till!



å vad gör du annars ikväll?

2009-12-24 @ 00:20:16
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: