ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

Borta bra, men hemma bäst :)

HEJ

Nu e man alltså hemma från London efter 2 månader där :) Å de e så skönt att vara hemma igen. Även då denu påbörjas med nytt jobbsökande å annat bestyr. Man har sökt lite jobb här och där och man har fått lite hjälp på traven iaf. Man kan ju alltid hoppas att de dyker upp någe bra :)

Man har hunnit med en massa sedan man kommit hem, å de känns på ett sätt som man nästan inte har haft en lugn stund :) Fösta var det mammas 50 års fest :) Vilket va jättekul å jag gjorde 6 tårtor till denna från grunden :) Tycker de e kul att baka :)


Fullt var det i kylskåpet, å där står två av tårtorna jag hade gjort, alla såg det samma ut så :P

Sedan har det blivit att jag har varit mkt med Knäppgöken och vi har badat och haft det allmänt bra, vi var även och kollade på harry potter och halvblodsprinsen i förrgår :D Helt underbar film och vill se den igen och igen och igen :) Var hos honom helgen å vi hade de skoj som vanligt :) Badade 2 gånger och vi har gjort köttbullar och chokladbollar m.m. :) Tycker de e skönt att vara hemma hos honom :)


Fint vatten, ser de ut som här ja :P Men de va typ helt gult å lite kopparfärgat, men hörde sen pga att de var så mkt järn i vattnet :)


Knäppgöken plaskade runt i vattnet han :)


Mkt folk var det på badplatsen :)

Annars i ren allmänhet har man inte gjort så mkt, tiden bara susar iväg, de känns knappast som att man iväg alls till england faktiskt. Utan som att man har varit hemma hela tiden. Men jag e glad att vara hemma :)

































Detta var alltså lite fina bilder på våra underbara små kissekatter som jag har tagit sj allihopa utom den där jag sj e me :P De e så gulliga, smillan å charlie :D


Livet e underbart å de stämmer som man säger, borta bra, men hemma bäst ;)

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: