ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

Valborg och forsränning

Idag är det då valborg, alltid lika härlig. Den sista april på kungens födelsedag så passar hela folket på att supa till :) It's a hell of a party ;) Man var då inne på forsränningen, alltid lika kul att se dem förstöra sina båtar när de försöker att ta sig ner för vattenfallen :P Men tyvärr så kunde man ju inte ta några bilder på detta då mobilen var urladdad då man inte hade någon laddare hemma hos föräldrarna. Men de va kul att vara där :) 

Ibland blir man less på folk som tror att de e något. Som tror att de kan få va fan de vill. Vissa e patetiska. Idioter. Konstiga. Knäppa. Dumma i huvet. Usch, ibland undrar man vad folk tänker med?...

Nu sitter jag här med tankar om att baka någe.. Funderar på något med kakao i, snodde nämligen lite när jag var hemma. Annars ikväll har jag la tänkt att jag ska bara tat lugnt å kolla på notebook på 2:an :)


Livet e underbart på en valborgskväll och grannarna spelar dunka dunka å skrattar så glatt :)

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: