ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

Ligger under stjärnorna och flyger till månen...

HEJ

Idag har man varit på besök hos Livets ord. Trevliga typer det där :P haha. Nä men vi skulle göra lite research inför ett religionsarbete om frikyrkor. det var ett intressant besök oc.h de va inte lika läskiga som man trodde att de skulle vara. Vi fick en runtur av en trevlig prick som hetter Johannes om jag inte minns helt fel. Kristen va han också, vilken chock haha :P nä, men det var en ny upplevelse, Men aldrig att man skulle vilja gå i skola där eller vara med i församlingen. Jag tror inte på gud, jag tror på det som är logiskt, eller nja jag tror ju på ödet och hur logiskt är det? jag har funderat på det lite. Det verkar som mitt öde vill mig väl, men att jag på någon sätt ändå lyckas förstöra allt ändå. För jag tror att vi kan ändra våra öden genom de val vi tar i livet. Å jag tar väl helt enkelt fel val. Iaf som livet känns nu. Men ändå känner jag mer mer levande än på länge. Jag är i mina bästa år och jag ska ta tillvara på dem :)

Tänkte ett steg tillbaka ikväll. Jag hamnar där ibland. Jag tänker på allt jag har sabbat men tänker på allt jag har fixat. Jag tänker inte logiskt, bara i cirklar. Tänker på snöbollskastning, jag vet mitt i sommarn och allt. Men jag tänker på kalla händer och att titta in i någons ögon och förstå att man ska leva i nuet. Så jag ska leva i nuet.

Nu är nu :)


Livet är underbart :)

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: