ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

Ensam är stark

HEJ

Det är många personer som resonerar på detta sätt att man är starkare om man är ensam. Jag kan väl säg att ibland är jag en av dessa människor. Men för det mesta kommer jag snabbt på att det inte alls e så. Jag älskar mina kompisar och dem som bryr sig om mig och just nu har jag verkligen hamnat i en av dessa "jag är hur lycklig som helst" fas. Å det känns helt underbart. jag är typ lycklig i allt jag gör. Jag känner att jag är helt nöjd med den situationen jag är i och att det inte skulle kunna bli bättre. Visst att jag är inte helt nöjd med allt jag har gjort upp tills nu. Men jag försöker inte springa ifrån det.

Men jag är helt och hållet helt nöjd just nu och med att inte behöva vara ensam och känna att jag inte heller e ensam på denna jord. Finns många människor, härliga såna, som påminner mig om detta varje dag. Ni är underbara. Vänner hjälper, även främlingar ibland som tar sig tid och pratar :)


Livet är underbart :)

See ya! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: