ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

Another day in paradise :)

Så skolan är fortfarande inge kul. Har ett ton med saker som måste bli gjorda jag ska:

* Skriva en fördjupning om något inom hälsa och ohälsa på Psykologin
* Ha en föreläsning på engelska om mitt UF-företag som jag hade i 2:an
* Ha en redovisning om Livets ord på religionen, som jag inte ens har börjat på
* Ha en bokredovisning av Dan Browns "änglar och demoner" på religionen
* Ha prov på internationella ekonomin om valutor
* Skriva ett marknadsföringsarbete på flera sidor
* Hålla ett svenska argumenterande tal, om vad vet jag inte än
* Skriva en svenska kåserande krönika på 400 ord, om "examensfeber"
* Matte C nationella
* Skriva en projektrapport och ringa till ammografin så att vår projektgrupp kan åka dit å titta
* Läxförhör i NK på genetik


De va la de som jag ska fixa :)

Men livet e helt jävla underbart just nu ;)

See ya!

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja visst är känslor jobbigt :/ man kan varken bestämma när man vill känna något för någon eller när man vill sluta känna något!

2009-04-23 @ 21:24:57
URL: http://skratt.blogg.se/
Postat av: Ulla

Det stämmer :/

2009-04-24 @ 17:23:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: